وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل شهید مدافع حرم تبریز صادق عدالت اکبری با مادر این شهید سرافراز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با همراهی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل مادر و معلم فرهنگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری گفت: باعث افتخار است که افراد با سابقه‌ای در نظام تعلیم و تربیت مادران شهیدی همچون شما را بعنوان سرمایه‌ی آموزش و پرورش کشور دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیرو‌های فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی فرزندانی پرورش داده اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان بوده است.

حاجی میرزایی گفت: اگر بتوانیم ظرفیت دانش آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم‌ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.

او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه‌های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی‌رسد، گفت:ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش از غفوری مدیر دبیرستان شاهد و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری تقدیر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.